Friday, March 25, 2011

rama-rama

dalam perut saya ada rama-rama besar (there is a big butterfly in my stomach).. terasa makin rancak rama-rama tu berjoget bila tgk ticker di atas menunjukkan tinggal 1 hari shj lagi..(cuba tgk tgn pengantin kt ticker di atas,, dah pgg dah..hehe.esok bley pgg tgn wan, tuhan izinkan dah..*senyum*)

mmg mcm ni ke semua bride-to-be akan rasa? haritu masa nk bertunang pun kecut perut..inikan pulak nak nikah.

harini bolehla ckp ayat ni, "esok, saya akan dinikahkan dgn tunang saya" :)

anyway, smlm tok kadi dah kol utk reconfirm time and place of nikah..mak oi garangnya suara tok kadi..gasaklah wan nnti.hehehe, nasib baik org laki yg kene sebut kabul tu nnti..nasib baik org perempuan tak payah ckp apape selain "setuju!"..always remember awin, sebut "setuju" nanti sopan2, oke?

inai 1st round dah pakai..pelamin dah pasang..i'm telling myself, "this is really happening", tapi kenapalah sampai harini still rasa mcm mimpi??

semalam dan hari ni berderet pulak org ckp tak bley dtg to my wedding..nak tahu apa perasaan saya? sedih sgt2. like seriously. i know that they have reasons..tp still..kwn2 saya tak mau dtg wedding saya! :(
from now on, if i can't attend someone's wedding, i should not tell her a day or two days before her wedding..because i don't want them to be devastated, like me. :(((((..skrg saya terus takot mau baca sms dr kwn2, msg kt inbox facebook and especially wall kt event facebook.sbb saya takot terbaca msg "mazuin, sory..." :(( dah la tak usah fikir. mari kita fikir tentang keseronokan esok :)..

so, what's happening today? wedding cake sampai..bunga sampai, bley buat hntaran, n hias bilik pengantin..oh yess.."isi" utk doorgift juga smpai hari ni..at least one of them..:) lg satu esok br smpai..
kwn2 yg nk tolong2, mlm ni tak pyh dtg pun takpe, esok lepas nikah stay smpai mlm laaa..sbb esok lah byk benda nk buat :)

i love u perempuan2 ku, ur here when i need u the most,, i'll balas budi kamuorg bila "hari" kamuorg masing2 smpai nnti ye?

No comments:

Post a Comment