Sunday, February 27, 2011

caterer ku salah tarikh!

fakta: my nikah day will be on saturday the 26th..
fakta: semalam adalah saturday the 26th..

sama kan? tapi ofcourse la sampai ke pagi ni, saya belum dinikahkan lagi..sebab, semalam baru lah 26 FEBRUARI 2011.. sedangkan my date is not in FEBRUARI.

rupanya ada org confuse. MY CATERER FOR NIKAH CEREMONY TELAH HANTAR MAKANAN PADA 26 FEBRUARI 2011, IAITU SEMALAM. dia pelik, sebab bila dia sampai, rumah takde org, takde rupa mcm kenduri pon..memanglah bang, kendurinya bulan depan.! nasib baik caterer yg utk 100 org yg buat silap. kalau yg utk 1000 org buat silap mcm mana? naya la!

walaupun dia tidak menyatakan bahawa dia memang silap 100% (seolah-olah nak put the blame on me), tapi mujur dia tidak charge saya pun. sebab saya yang plan and uruskan wedding saya sendiri..takkan saya boleh tersilap tarikh wedding sendiri kot..? no way man..lagi pulak, i'm preparing bagai nak rak macam org obsess, saya tidak silap. awak yg silap. sori sikit ye. geram btol.

anyway, hubungan baik terpelihara, dia kate "takpelah, dah nak silap nak buat macam mana?" lalu meninggalkan sedikit makanan tersebut ke orang2 rumah saya. maka semalam kami makan sedap! heheh. thanks btw abg caterer. tapi seriously, i did not tell u that my kenduri is 26th FEBRUARY oke? please,please accept that fact.

No comments:

Post a Comment